Kalle Rovanperä

Rallin MM-sarja jatkuu Ruotsissa

Ralliautoilun MM-sarja alkoi Monte Carlon osakilpailulla.

Rallin voitti belgialainen Thierry Neuville. Hän ajaa Hyundai-autolla.

Suomalaiset kuskit menestyivät melko hyvin. Esapekka Lappi oli kisan neljäs. Lappi ajaa Fordilla. Kalle Rovanperä (kuvassa) oli viides. Rovanperä ajaa ensimmäistä kauttaan rallin MM-sarjassa. Rovanperä on Toyota-tallin kuljettaja.

Rallin MM-sarjan seuraava osakilpailu ajetaan Ruotsissa 13.–16. helmikuuta

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste