Teemu Pukki pelaa Saksassa Schalken joukkueessa, ja hän on noussut ansaitusti myös Suomen maajoukkueeseen.

Teemu Pukki (edessä) pelaa Saksassa Schalken joukkueessa, ja hän on noussut ansaitusti myös Suomen maajoukkueeseen.

Pukki jatkaa Schalkessa

Teemu Pukki on Suomen jalkapallon maajoukkueen tunnetuimpia pelaajia.

Suomalaisen jalkapallon kuumin nimi on tällä hetkellä Teemu Pukki. Pukki pelasi syksyn aikana kahdeksassa Saksan Bundesliigan ottelussa ja teki kolme maalia. – Olen itse tyytyväinen siihen, mitä kaikkea syksyllä tapahtui, Pukki kertoi.

Pukki siirtyi elokuussa kotimaan HJK:sta arvostetun Schalken riveihin. Hieman vaikean alun jälkeen suomalaishyökkääjä nousi Schalken avauskokoonpanoon. Jo se on melkoinen saavutus, sillä saksalaisseurassa pelaa monia maailmantähtiä.

Bundesliiga jatkuu tammikuun lopussa. Joulun ajan Pukki vietti Suomessa ja ”latasi akkuja”.

– Alkukauden pelit ovat nyt takana, ja jouluna oli tämä pieni tauko. Saksan cup-sarjassa Schalke ei ole enää mukana, mutta muita pelejä kyllä riittää, Pukki sanoi.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste