Tanja Poutiaiselta sujuu pujottelu. Aiemmin Poutiainen on menestynyt toisessa pujottelulajissa eli suurpujottelussa paremmin.

Tanja Poutiaiselta sujuu pujottelu. Aiemmin Poutiainen on menestynyt toisessa pujottelulajissa eli suurpujottelussa paremmin.

Poutiaisella on menossa hyvä kausi

Alppihiihtäjä Tanja Poutiainen on hyvässä vireessä.

Alppihiihtäjä Tanja Poutiainen on ollut hyvässä kilpailuvireessä. Poutiaisen pujottelu sujuu juuri nyt kuin unelma. Suurpujottelussa Poutiaisella on ollut vaikeampaa tänä vuonna.

Poutiainen laski tammikuussa kauden toisen palkinto- sijoituksensa juuri pujottelussa.Poutiainen sijoittui Kranjska Goran kisassa Sloveniassa toiseksi. Hän jäi itävaltalaisesta voittajasta Michaela Kirchgasserista 0,65 sekuntia.

– Tämä sijoitus tuli hyvään paikkaan. Takana ja edessä on kuitenkin pitkiä taukoja, Poutiainen iloitsi.

Tanja Poutiainen on Suomen menestynein alppihiihtäjä yhdessä Kalle Palanderin kanssa. Keväällä 32 vuotta täyttävän Poutiaisen ura on kestänyt harvinaisen pitkään, jo 17 vuotta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste