Kyseessä on alle 20-vuotiaiden naisten eli U-20-sarjan mestaruus. Pohjois-Korea voitti finaalissa Japanin. Turnaus pelattiin Kolumbiassa Etelä-Amerikassa. Pohjois-Korean voittomaalin teki Choe Il-son. Hänet valittiin myös turnauksen parhaaksi pelaajaksi. Hän teki Pohjois-Korealle yhteensä kuusi maalia. Pohjois-Korea pelasi hyvin koko turnauksen ajan. Kyseessä oli kolmas kerta, kun Pohjois-Korea voitti MM-kultaa.
Pohjois-Korean naiset voittivat MM-kultaa
Kuva: Lehtikuva / AFP/ Luis Acosta
Uutinen julkaistu: 17.10.2024
Pohjois-Korean nuorten naisten jalkapallojoukkue voitti jalkapallon maailmanmestaruuden.

Pohjois-Korean nuoret jalkapalloilijat juhlivat Kolumbiassa syyskuussa.