Petra Ollin kultamitali tuli alle 65 kilon sarjassa. Suomalainen voitti finaalissa Kanadan Danielle Lappagen 6–5. Painin MM-kisat järjestettiin Unkarissa.
Petra Olli on 24-vuotias. Hän on kotoisin Lappajärveltä Etelä-Pohjanmaalta. Petra Olli on voittanut aiemmin MM-hopeaa. Olli sai hopeaa vuonna 2015. Petra Olli on saanut EM-kisoista kaksi kultaa ja yhden pronssin.
Marko Yli-Hannuksela on edellinen suomalainen, joka on voittanut painin MM-kultaa. Hän voitti maailmanmestaruuden vuonna 1997.
Petra Olli palaa tänään iltapäivällä Suomeen. Lappajärven kunta aikoo järjestää maailmanmestarille suuret juhlat. Petra Olli saa kunnalta palkinnon. Palkinto on vielä salaisuus.
