– Paini ja urheilu eivät katoa minnekään elämästäni, sanoo Petra Olli.

Petra Olli ei enää paini kilpailuissa

Suomen paras naispainija Petra Olli päätti, että hän lopettaa painimisen. Olli on vasta 25-vuotias. Hänet valittiin maailman parhaaksi naispainijaksi vuonna 2018.

Petra Olli voitti kaksi kertaa Euroopan mestaruuden ja kerran maailmanmestaruuden.

Oli yllätys, että Olli lopetti uransa. Olli selitti, että hänellä ei enää ole poltetta eli intohimoa painia maailman huipulla.

Olli sanoi, että hän harjoitteli paljon viime vuonna. Mutta se ei riittänyt. Hän oli viides EM-kisoisssa tämän vuoden helmikuussa.

Olli ei ole vielä kertonut, mitä hän aikoo tehdä seuraavaksi. Hän aikoo kuitenkin työskennellä edelleen painin parissa.

Lähde Yle

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste