Jarkko Nieminen on pelannut ammattilaisena 15 vuotta. Ura päättyy syksyllä.

Pelikenttien herrasmies lopettaa

Tennispelaaja Jarkko Nieminen lopettaa pitkän uransa.

33-vuotias tennisammattilainen lopettaa tämän kauden jälkeen. Niemisen ura on jatkunut harvinaisen pitkään. Hän on pelannut ammattilaisena jo 15 vuotta.

Nieminen järjestää syksyllä Helsingissä jäähyväisottelun. Hän kohtaa ottelussa maailman kaikkien aikojen parhaisiin tennispelaajiin kuuluneen Roger Federerin.

Niemisen uran viimeiseksi turnaukseksi jää Tukholman avoin turnaus. Se järjestetään lokakuun lopulla. Nieminen pelasi juuri Tukholman turnauksen finaalissa vuonna 2001.

Niemisen pelaajatoverit ympäri maailman pitävät häntä pelikenttien herrasmiehenä ja mukavana ihmisenä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Yksi kommentti uutiseen “Pelikenttien herrasmies lopettaa”

  1. riitta

    Riittta kähkönen kuhmo peli voi

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste