Pekka Koskela voitti mitalin

Pikaluistelija Pekka Koskela voitti Hollannin Heerenveenissä MM-pronssia.

Pikaluistelija Pekka Koskela voitti Hollannin Heerenveenissä MM-pronssia. Koskela luisteli pronssille sunnuntaina 25.3. 500 metrin kisassa.

Koskela on Suomen menestynein pikaluistelija. Hän on voittanut jo aiemmin sprinttereiden eli pikamatkojen MM-hopeaa vuonna 2007 ja 1 000 metrin MM-pronssia vuonna 2005.

Koskela nousi hienosti MM-mitalille, vaikka hän kaatui kilpailun ensimmäisessä luistelussa rajusti.

– Se täräys vei veltoksi. Kaaduin vasemman lonkkani päälle. Minun oli jopa pakko ottaa kipulääkettä, jotta pystyin vetämään toisen luistelun. Pekka Koskela on 29-vuotias.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste