Patrik Laine

Patrik Laine teki hattutempun

Patrik Laine teki hattutempun eli kolme maalia samassa pelissä.

Laineen hattutemppu syntyi Winnipeg Jetsin ja Ottawan välisessä ottelussa 8. helmikuuta.

Laine on Winnipeg Jetsin hyökkääjä. Laine onnistui tekemään hattutempun edellisen kerran vuonna 2018.

Yhteensä Laine on tehnyt NHL-sarjassa kahdeksan hattutemppua.

Laineen joukkue Winnipeg taistelee nyt pudotuspelipaikasta NHL-sarjassa. Winnipeg on länsilohkon seitsemäs. St Louis johtaa länsilohkoa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste