Parayleisurheilua Dubaissa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 06.11.2019

Parayleisurheilun MM- kilpailut alkavat torstaina 7. marraskuuta.

Suomi osallistuu kokeneella joukkueella parayleisurheilun eli vammaisurheilun MM-kisoihin. Suomen joukkueessa on seitsemän urheilijaa.

Joukkueen urheilijat ovat saaneet paljon menestystä arvokisoista. Joukkueen tunnetuin urheilija on ratakelaaja Leo-Pekka Tähti. Hänellä on peräti 27 arvo- kisamitalia. Joukkueen tavoite on menestyä ja kerätä paikkoja Tokion paralympialaisiin.

Parayleisurheilun MM-kilpailut järjestetään Dubaissa 7.–15.11.

Yksi kommentti artikkeliin ”Parayleisurheilua Dubaissa”

  1. Amanda on vammasairas hän on vammaisurheilusta pariyleisurheilua Dubaissa.Hän tykkää minun mielistäni urheilua kosska urheilu on terveellistä.Hänellä on peräti 27 arvokisamitalia.Kilpailut alkavat torstaina 7.marraskuuta. parayleisurhelun MM-kilpailut järjestetään Dubaissa 6.11.2019.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste