HUOM! Päivitämme palvelimiamme torstaina 29.01.2026. Päivitys saattaa aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoksia verkkopalveluissamme. Pahoittelemme mahdollisia häiriötä.
Nuorten kisat Helsingissä – Selkosanomat

Nuorten kisat Helsingissä

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 16.12.2015

Nuorten alle 20-vuotiaiden jääkiekon MM-kisat pelataan Helsingissä.

Nuoret Leijonat kohtaavat kisoissa maailman alle 20-vuotiaat huippupelaajat ja joukkueet. Maailmanmestaruudesta taistelee 10 maata. Turnaus pelataan kahdessa viiden joukkueen alkulohkossa.

Nuorten U20-joukkueen päävalmentaja Jukka Jalonen sanoo, että kotikisat ovat harvinaista herkkua. Jääkiekon nuorten MM-kisat 26.12.2015–5.1.2016 Helsingissä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)