Raimo Helminen on nuorten miesten U20-joukkueen päävalmentaja.

Nuorten jääkiekon MM-kisat alkavat

Jääkiekon alle 20-vuotiaiden miesten MM-kisat pelataan Tšekissä.

Nuoret Leijonat eli alle 20-vuotiaiden maajoukkue U20 jahtaa kultamitalia heti joulun jälkeen.

Myös Tyttöleijonat pelaavat MM-kisoissa. Alle 18-vuotiaiden naisten MM-kisat järjestetään Slovakian Bratislavassa.

Yle esittää U20-kisojen ottelut suorina lähetyksinä kanavillaan.

Alle 20-vuotiaiden miesten MM-kilpailut 26.12.2019–5.1.2020.

Alle 18-vuotiaiden naisten MM-kilpailut 26.12.–2.1.2020.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste