Suomen pronssijoukkue.

Nuoret Leijonat saivat pronssia

Suomi sai pronssimitalin alle 20-vuotiaiden miesten jääkiekon MM-kilpailuissa.

Suomi voitti pronssia nuorten alle 20-vuotiaiden miesten MM-kilpailuissa. Nuoret leijonat voittivat pronssiottelussa Venäjän 4–1.

– Olen erittäin ylpeä joukkueesta. Oli hienoa saada jotain mukaan kisoista, joukkueen kapteeni HIFK:n pelaaja Anton Lundell sanoi ottelun jälkeen.

Yhdysvallat voitti maailmanmestaruuden. USA kaatoi loppuottelussa Kanadan. Kisat järjestettiin Kanadan Edmontonissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste