Suomen pronssijoukkue.

Nuoret Leijonat saivat pronssia

Suomi sai pronssimitalin alle 20-vuotiaiden miesten jääkiekon MM-kilpailuissa.

Suomi voitti pronssia nuorten alle 20-vuotiaiden miesten MM-kilpailuissa. Nuoret leijonat voittivat pronssiottelussa Venäjän 4–1.

– Olen erittäin ylpeä joukkueesta. Oli hienoa saada jotain mukaan kisoista, joukkueen kapteeni HIFK:n pelaaja Anton Lundell sanoi ottelun jälkeen.

Yhdysvallat voitti maailmanmestaruuden. USA kaatoi loppuottelussa Kanadan. Kisat järjestettiin Kanadan Edmontonissa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.