Norjalainen huippu-uimari kuoli

Dale Oen kuoli sydänkohtaukseen.

Uinnin maailmanmestari ja olympiamitalisti Alexander Dale Oen kuoli vappuaattona. Norjan menestyneimpiin uimareihin kuulunut Dale Oen oli vasta 26-vuotias. Hän oli Norjan suurimpia mitalitoivoja ensi kesän Lontoon olympialaisissa.

Dale Oen kuoli korkean paikan harjoitusleirillä Yhdysvaltojen Arizonassa. Hänen sydämensä pysähtyi. Dale Oen ehti voittaa urallaan maailmanmestaruuden, kolme Euroopan mestaruutta ja olympiahopeaa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste