Norjalainen huippu-uimari kuoli

Teksti: Lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.05.2012

Dale Oen kuoli sydänkohtaukseen.

Uinnin maailmanmestari ja olympiamitalisti Alexander Dale Oen kuoli vappuaattona. Norjan menestyneimpiin uimareihin kuulunut Dale Oen oli vasta 26-vuotias. Hän oli Norjan suurimpia mitalitoivoja ensi kesän Lontoon olympialaisissa.

Dale Oen kuoli korkean paikan harjoitusleirillä Yhdysvaltojen Arizonassa. Hänen sydämensä pysähtyi. Dale Oen ehti voittaa urallaan maailmanmestaruuden, kolme Euroopan mestaruutta ja olympiahopeaa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)