Kuvassa keskellä luistelee Suomen Petra Nieminen. Hän pääsi pronssiottelussa Venäjää vastaan hyvälle maalipaikalle, mutta ei onnistunut.

Suomen Petra Nieminen (kuvassa keskellä) pääsi pronssiottelussa Venäjää vastaan hyvälle maalipaikalle, mutta ei onnistunut.

Niukka tappio pronssiottelussa

Suomen naiset olivat neljänsiä jääkiekon MM-kisoissa Kanadassa.

Suomi hävisi pronssiottelussa Venäjällä täpärästi. Ratkaisu syntyi vasta voittolaukauskisassa, jonka Venäjä voitti 1­­–0 .

Kaksi suomalaista valittiin tähtikenttään turnauksen parhaiden pelaajien joukkoon. Meeri Räisänen oli paras maalivahti, ja Jenni Hiirikoski oli tähtikentän toinen puolustaja. Yhdysvallat voitti loppuottelussa Kanadan maalein 1­–0.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste