NHL-kausi alkoi

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 26.01.2021

Pohjois-Amerikan kiekkosarja NHL on käynnissä.

NHL-sarja alkoi poikkeuksellisen myöhään tammikuun puolivälissä.

Kanadan ja Yhdysvaltojen joukkueet eivät kohtaa runkosarjassa lainkaan. Ottelut pelataan ilman yleisöä. Tällä tavalla yritetään estää koronan leviäminen maasta toiseen. Kausi kestää heinäkuun puoliväliin saakka.

Sarjassa on tällä kaudella 64 suomalaispelaajaa. Mielenkiintoisimpia pelaajia ovat Nashvillen Mikael Granlund, Edmontonin Jesse Puljujärvi ja Columbus Blue Jacketsin Patrik Laine.

Patrik Laineen kausi on käynnistynyt erityisen vauhdikkaasti. Hän on pelannnut hienosti. Laine myytiin tammikuussa Winnipeg Jetsistä Columbus Blue Jacketsiin.

Lähde HS

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste