Neljä rallimestaruutta

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 15.12.2022

Suomalaisilla rallikuskeilla on ollut hieno kausi. Rallin MM-sarjassa mestaruuden voi voittaa kuudessa eri luokassa.

Suomalaiset voittivat neljässä eri luokassa.

Kalle Rovanperä ja kartanlukija Jonne Halttunen voittivat maailmanmestaruuden rallin pääluokassa. Emil Lindholm ja kartanlukija Reeta Hämäläinen juhlivat voittoa WRC-2-luokassa. Lindholm varmisti voiton jo aiemmin myös WRC-2-junioriluokassa.

WRC3-luokassa Lauri Joona toi voiton kotiin.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)