Japanilainen Naomi Osaka voitti ensimmäistä kertaa tenniksen US Open -kilpailun naisten kaksinpelin.

Naomi Osaka voitti US Open -kilpailun

Japanilainen Naomi Osaka voitti tenniksen US Open -kilpailun naisten kaksinpelin. US Open on kuuluisa tenniskilpailu, joka järjestetään joka vuosi elo-syyskuussa.

US Open on maailman tunnetuimpia tenniskilpailuja.

Naomi Osaka sai palkkioksi turnausvoitosta kolme miljoonaa dollaria. Hänen sijoituksensa maailmanlistalla nousi sijalta yhdeksän kolmanneksi.

Kyseessä on Osakan kolmas grand slam -turnauksen voitto.

– En varsinaisesti nauttinut tästä. Tämä oli raskas ottelu, Osaka sanoo Helsingin Sanomissa. Ottelu kesti yli kaksi tuntia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.