Japanilainen Naomi Osaka voitti ensimmäistä kertaa tenniksen US Open -kilpailun naisten kaksinpelin.

Naomi Osaka voitti US Open -kilpailun

Japanilainen Naomi Osaka voitti tenniksen US Open -kilpailun naisten kaksinpelin. US Open on kuuluisa tenniskilpailu, joka järjestetään joka vuosi elo-syyskuussa.

US Open on maailman tunnetuimpia tenniskilpailuja.

Naomi Osaka sai palkkioksi turnausvoitosta kolme miljoonaa dollaria. Hänen sijoituksensa maailmanlistalla nousi sijalta yhdeksän kolmanneksi.

Kyseessä on Osakan kolmas grand slam -turnauksen voitto.

– En varsinaisesti nauttinut tästä. Tämä oli raskas ottelu, Osaka sanoo Helsingin Sanomissa. Ottelu kesti yli kaksi tuntia.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste