Naisille jääkiekon MM-pronssia 11. kerran

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 08.04.2015

Suomi voitti naisten jääkiekon MM-ottelussa Venäjän 4–1.

Jääkiekon MM-kisat päättyivät viikonloppuna Malmössä Ruotsissa. Kullan nappasivat amerikkalaiset, kun USA peittosi Kanadan naiset luvuin 7–5.

Suomen jääkiekkonaisille tämä oli jo 11. naisten jääkiekon MM-pronssi. Viime vuosina Suomi on tosin välillä jäänyt myös kokonaan ilman mitaleja. Taitavalle hyökkääjälle Karoliina Rantamäelle tämä oli jo kahdeksas MM-pronssi.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste