Minna Kauppi voi vielä palata taukonsa jälkeen.

Minna Kauppi lopettaa uransa

Suomen kaikkien aikojen paras suunnistaja ilmoitti huippu-urheilijan uransa lopettamisesta tämän kauden jälkeen.

– En kuitenkaan lopeta välttämättä lopullisesti. Jätän vielä oven raolleen paluuta varten. Pidän nyt taukoa huippu-urheilusta. Suunnistusta ja urheilua en lopeta koskaan, Kauppi sanoo Ilta-Sanomissa.

32-vuotias Kauppi voitti yhdeksän maailman- mestaruutta. Hänet valittiin Vuoden urheilijaksi 2010.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste