Minna Kauppi lopettaa uransa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.10.2015

Suomen kaikkien aikojen paras suunnistaja ilmoitti huippu-urheilijan uransa lopettamisesta tämän kauden jälkeen.

– En kuitenkaan lopeta välttämättä lopullisesti. Jätän vielä oven raolleen paluuta varten. Pidän nyt taukoa huippu-urheilusta. Suunnistusta ja urheilua en lopeta koskaan, Kauppi sanoo Ilta-Sanomissa.

32-vuotias Kauppi voitti yhdeksän maailman- mestaruutta. Hänet valittiin Vuoden urheilijaksi 2010.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Minna Kauppi lopettaa uransa”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste