Minna Kauppi lopettaa uransa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.10.2015

Suomen kaikkien aikojen paras suunnistaja ilmoitti huippu-urheilijan uransa lopettamisesta tämän kauden jälkeen.

– En kuitenkaan lopeta välttämättä lopullisesti. Jätän vielä oven raolleen paluuta varten. Pidän nyt taukoa huippu-urheilusta. Suunnistusta ja urheilua en lopeta koskaan, Kauppi sanoo Ilta-Sanomissa.

32-vuotias Kauppi voitti yhdeksän maailman- mestaruutta. Hänet valittiin Vuoden urheilijaksi 2010.

Yksi kommentti artikkeliin ”Minna Kauppi lopettaa uransa”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)