Marko Saloranta on Helmarien uusi päävalmentaja

Teksti: Selkosanomat, lähteet Hbl, STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 22.09.2022

Marko Saloranta on Suomen naisten jalkapallomaajoukkueen uusi valmentaja.

Marko Saloranta toimii valmentajana syksyn MM-karsinnoissa.

Naisten jalkapallomaajoukkue eli Helmarit kilpailee paikasta MM-kisoissa. MM-kisat järjestetään kesällä 2023 Australiassa ja Uudessa-Seelannissa.

Marko Saloranta on aiemmin toiminut alle 17-vuotiaiden tyttöjen valmentajana. Saloranta oli Helmareiden päävalmentaja myös vuosina 2016–2017.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste