Markku Kanerva on Vuoden valmentaja

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 12.01.2021

Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Markku Kanerva on Vuoden valmentaja.

Nimityksen antoi Suomen Valmentajat.

Markku Kanerva on valmentanut Huuhkajia vuodesta 2016 lähtien. Huuhkajat pelaa ensi kesänä jalkapallon EM-kisoissa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun miesten maajoukkue pääsee arvokisoihin.

Huuhkajat on pelannut erinomaisesti myös muissa otteluissa. Marraskuussa Huuhkajat voitti Ranskan. Ranska on hallitseva maailmanmestari.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste