Markku Kanerva

Markku Kanerva on Vuoden valmentaja

Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Markku Kanerva on Vuoden valmentaja.

Nimityksen antoi Suomen Valmentajat.

Markku Kanerva on valmentanut Huuhkajia vuodesta 2016 lähtien. Huuhkajat pelaa ensi kesänä jalkapallon EM-kisoissa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun miesten maajoukkue pääsee arvokisoihin.

Huuhkajat on pelannut erinomaisesti myös muissa otteluissa. Marraskuussa Huuhkajat voitti Ranskan. Ranska on hallitseva maailmanmestari.

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.