Maija Järvelä hiihti pronssia

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.01.2015

Maija Järvelä avasi Suomen mitalitilin jo ensimmäisenä päivänä vammaishiihdon MM-kilpailuissa.

Järvelä ylsi pronssille ampumahiihdon pikakilpailussa. Hän ei tehnyt ampumapaikoilla yhtään virhettä. Lisäksi ylivieskalainen Järvelä oli vapaan tyylin 15 kilometrin kilpailussa neljäs.

Vammaishiihdon ja -ampumahiihdon MM-kisat alkoivat 23. tammikuuta Cablessa, Wisconsinin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Kisat päättyvät sunnuntaina 1. helmikuuta.

Tuloksia voi seurata verkossa osoitteessa www.vammaisurheilu.fi

Lähde Hiihtoliitto

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste