Kuvassa on Maija Järvelä. Hän hiihti pronssille ampumahiihdon pikakilpailussa vammaishiihdon MM-kisoissa.

Maija Järvelä hiihti pronssille ampumahiihdon pikakilpailussa vammaishiihdon MM-kisoissa.

Maija Järvelä hiihti pronssia

Maija Järvelä avasi Suomen mitalitilin jo ensimmäisenä päivänä vammaishiihdon MM-kilpailuissa.

Järvelä ylsi pronssille ampumahiihdon pikakilpailussa. Hän ei tehnyt ampumapaikoilla yhtään virhettä. Lisäksi ylivieskalainen Järvelä oli vapaan tyylin 15 kilometrin kilpailussa neljäs.

Vammaishiihdon ja -ampumahiihdon MM-kisat alkoivat 23. tammikuuta Cablessa, Wisconsinin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Kisat päättyvät sunnuntaina 1. helmikuuta.

Tuloksia voi seurata verkossa osoitteessa www.vammaisurheilu.fi

Lähde Hiihtoliitto

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste