Lyhyesti – urheilu

Kuvassa ovat yhdistetyn urheilijat Ilkka Herola ja Eero Hirvonen.

Yhdistetty:

Suomen miehet menestyvät vihdoinkin yhdistetyssä. Ilkka Herola ja Eero Hirvonen voittivat Lahdessa yhdistetyn pariviestin maailmancupin kilpailun. Yhdistetyssä kilpailijat hyppäävät hyppyrimäessä ja hiihtävät kilpaa. Lajien yhteistulos ratkaisee voittajan. Suomalaiset saattavat menestyä myös hiihdon MM-kisoissa, jotka alkavat 19. helmikuutta Seefeldissä Itävallassa.

 

Kuvassa on jalkapalloilija Teemu Pukki.

Jalkapallo:

Jalkapalloilija Teemu Pukki tekee nykyään paljon maaleja. Pukki on tehnyt Englannin Mestaruussarjassa Norwichin joukkueessa 20 maalia. Pukki on sarjan toiseksi paras maalintekijä. Norwich nousee todennäköisesti Valioliigaan, joka on Englannin korkein sarjataso. Pukki on niin hyvä pelaaja, että jokin rikkaampi seura ehkä ostaa hänet.

Kuvat Lehtikuva

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste