Lyhyesti – urheilu

Janette Lepistö valmistautuu lyömään pesäpalloa.

Lepistö paras lyöjä

Janette Lepistö (kuvassa) oli naisten Superpesiksen paras lyöjä jo viidennen kerran peräkkäin. Lepistö pelaa Lapuan Virkiä -joukkueessa. Toiseksi tuli Porin Pesäkarhujen Susanna Puisto.

Naisten Superpesiksen puolivälierät alkoivat 11. elokuuta. Voittajajoukkue selviää syyskuun puoliväliin mennessä.

 

Valtteri Bottas hymyilee lippis päässä.

Bottas toisena F1-sarjassa

Bottas (kuvassa) ajoi Unkarin F1-osakilpailussa kahdeksannelle sijalle. Heti ensimmäisellä kierroksella hän osui kahteen muuhun autoon ja joutui menemään varikolle. Kimi Räikkönen oli kilpailussa seitsemäs.

Bottas on tällä hetkellä toisena F1-sarjassa. Lewis Hamilton johtaa häntä 62 pisteellä. Hamilton voittaa todennäköisesti jälleen mestaruuden. Seuraava F1-osakilpailu on 1.9. Belgiassa.

Kuvat Lehtikuva

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste