Lyhyesti – urheilu

Robert Helenius haaveilee MM-ottelusta

Ammattinyrkkeilijä Robert Helenius (kuvassa) saattaa päästä ottelemaan seuraavaksi maailmanmestaruudesta. Helenius tyrmäsi Adam Kownackin maaliskuussa New Yorkissa. Kownacki oli ottelun ennakkosuosikki. Hän oli siihen saakka voittamaton. Voitto oli Heleniuksen uran tärkein. Voitto antoi Heleniukselle vielä yhden mahdollisuuden menestyä pitkällä uralla. Helenius on 36-vuotias.

Golfarit arvostavat hoitajia

Maailman parhaat golfin pelaajat kunnioittavat sairaanhoitajia ja muita hoitoalan ammattilaisia. Golf-ammattilaiset muistuttavat uudella videolla: ”Minä en ole sinun sankarisi. Sankarisi on hoitaja, joka taistelee koronavirusta vastaan”. Sanoman toistaa 10 huippupelajaa. Yksi heistä on olympiavoittaja Justin Rose (kuvassa).

Kuvat Lehtikuva

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste