Lyhyesti – urheilu

Jääkiekko:

Jääkiekon SM-liigan pudotuspelit ovat käynnissä. Semifinaaleissa kohtaavat Oulun Kärpät ja HIFK Helsingistä sekä Tampereen Tappara ja hämeenlinnalainen HPK. Näiden otteluparien voittajat pääsevät finaaleihin eli taistelemaan kultamitalista. Häviäjät pelaavat pronssi-ottelussa 19. huhtikuuta. Kärppien ja HIFK:n sarja on tasan 2–2. Tapparan ja HPK:n sarja on tasan 1–1.

Kuvassa Kärppien Tino Metsävainio teki jatkoerässä voittomaalin. HIFK:n maalissa oli Atte Engren. Jääkiekon liigan välieräottelu pelattiin Oulun Raksilassa  keskiviikkona 3. huhtikuuta

Formula 1:

Valtteri Bottas (kuvassa) johtaa F1-sarjaa. Valtteri Bottas on Mercedes-tallin kuljettaja. F1-sarjan toinen suomalainen Kimi Räikkönen on sarjan kuudes.
Räikkönen on Alfa Romeo -tallin kuljettaja. F1-sarjassa on ajettu kolme osakilpailua. Seuraava osakilpailu eli grand prix ajetaan Shanghaissa Kiinassa sunnuntaina 14. huhtikuuta. Valtteri Bottas jahtaa Kiinassa voittoa!

Kuvat Lehtikuva

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste