Lyhyesti – urheilu

Valtteri Bottas jatkaa Mercedes-tallissa

Valtteri Bottas ajaa F1- sarjassa myös ensi kaudella. 30-vuotias Bottas teki elokuun alussa jatko- sopimuksen Mercedes-Benzin F1-tallin kanssa. Bottas on ajanut Mercedes-Benzillä vuodesta 2017 lähtien. Kuvassa Bottas juhlii Barcelonan osakilpailun kolmatta sijaa. F1-sarjan seuraavat osakilpailut ajetaan Belgiassa (30.8.), Italian Monzassa (6.9.), Italian Toscanassa (13.9.) ja Venäjän Sotšissa (27.9.).

Helsingin olympiastadionin remontti on valmis

Helsingin olympiastadionin remontti on valmis. Stadion on täysin uudistettu. Vain julki- sivu ja kuuluisa torni näyttävät samalta kuin ennen. Stadionia remontoitiin viisi vuotta. Remontti maksoi ainakin 350 miljoonaa euroa. Olympiastadion vihittiin käyttöön 22. elokuuta. Uudistetun olympiastadinin ensimmäinen tapahtuma oli Kansallisen liigan eli naisten jalkapallon pääsarjan ottelu. Ottelussa kohtasivat HJK ja PK-35. Ottelu järjestettiin keskiviikkona 19. elokuuta.

Kuvat Lehtikuva

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste