Åland United on naisten mestari
Jalkapallon naisten mestaruus meni Ahvenanmaalle. Åland United on jalkapallon Kansallisen Liigan mestari. Tikkurilan Palloseura sai hopeaa ja kuopiolainen KuPS pronssia. Suomen mestaruus on Åland Unitedin kolmas. Mitalisijoilla seura on ollut jo yhdeksän kertaa. Seura perustettiin vuonna 2008. Åland United voitti syksyllä myös naisten Suomen cupin.
HJK on mestari
HJK on Veikkausliigan miesten mestari. HJK varmisti mestaruuden marraskuun alussa. Mestaruus on helsinkiläisen HJK:n 30:s. Veikkausliigan hopeamitalin sai turkulainen Inter. Viime kauden mestari kuopiolainen KuPS sai pronssia. HJK:n päävalmentaja Toni Koskela on ylpeä joukkueestaan. Jalkapalloliigan kausi jää historiaan niiden vaikeuksien takia, jotka koronavirus aiheutti.
Kuvat Lehtikuva