Liverpool voitti mestaruuden

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 12.08.2020

Liverpool on Englannin Valioliigan mestari. Edellisestä mestaruudesta on 30 vuotta. Liverpool voitti mestaruuden viimeksi vuonna 1990.

Liverpool voitti Englannin Valioliigan mestaruuden. Valioliiga päättyi heinäkuun lopussa. Valioliigan kausi oli ennätyksellisen pitkä, koska koronavirus keskeytti ottelut keväällä.

Sarjassa toiseksi tuli Manchester City, kolmanneksi Manchester United ja neljänneksi Chelsea.

Teemu Pukin seura Norwich putosi Valioliigasta.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste