Kuvassa ovat Liverpoolin Dejan Lovren, Mohamed Salah ja Xherdan Shaqiri juhlivat voittoa.

Liverpool voitti mestaruuden

Liverpool on Englannin Valioliigan mestari. Edellisestä mestaruudesta on 30 vuotta. Liverpool voitti mestaruuden viimeksi vuonna 1990.

Liverpool voitti Englannin Valioliigan mestaruuden. Valioliiga päättyi heinäkuun lopussa. Valioliigan kausi oli ennätyksellisen pitkä, koska koronavirus keskeytti ottelut keväällä.

Sarjassa toiseksi tuli Manchester City, kolmanneksi Manchester United ja neljänneksi Chelsea.

Teemu Pukin seura Norwich putosi Valioliigasta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste