Liverpool juhlii Mestarien liigan voittoa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 04.06.2019

Englantilainen Liverpool voitti Mestarien liigan finaalin viime lauantaina. Liverpool kaatoi loppuottelussa englantilaisen Tottenhamin 2–0.

Jalkapallojoukkue Liverpoolin kannattajat eli fanit ovat juhlineet Mestarien liigan voittoa ympäri maailmaa. Juhlinta on olllut erityisen riehakasta joukkueen kotikaupungissa Liverpoolissa.

Liverpool juhli Mestarien liigan voittoa edellisen kerran 14 vuotta sitten, vuonna 2005. Liverpool on voittanut Mestrien liigan viisi kertaa.

Liverpool sijoittui tällä kaudella Englannin Valioliigassa toiseksi. Manchester City voitti mestaruuden. Valioliigan kausi 2019–2020 alkaa 10. elokuuta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste