Kuvassa on Real Madridin hyökkääjä Karim Benzema.

Liverpool ja Real Madrid kohtaavat Mestarien liigan loppuottelussa

Englantilainen Liverpool kohtaa jalkapallon Mestarien liigan loppuottelussa espanjalaisen Real Madridin.

Liverpool pudotti välierissä jatkosta italialaisen AS Roman. Real Madrid pudotti saksalaisen Bayern Münchenin. Karim Benzema teki kaksi maalia, kun Real Madrid ja Bayern München pelasivat tasapelin 2–2.

Mestarien liigan loppuottelu pelataan 26. toukokuuta Ukrainan pääkaupungissa Kiovassa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste