Lionel Messin viimeiset MM-kisat

Teksti: Selkosanomat, lähde Suomi-futis
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 17.11.2022

Lionel Messi on Qatarissa mukana viimeistä kertaa jalkapallon arvokisoissa.

Lionel Messi  on 35-vuotias ja pelaa Argentiinan joukkueessa. Argentiina on MM-kisojen suosikkeja.

Argentiina on Kansainvälisen jalkapalloliiton eli Fifan listauksessa kolmanneksi paras maa. Argentiinan edellä ovat Brasilia ja Belgia.

Lionel Messi on voittanut Argentiinan maajoukkueessa Copa Américan eli Latinalaisen Amerikan mestaruuden. MM-kulta Messiltä kuitenkin vielä puuttuu. Qatarin MM-kisat on neljäs MM-turnaus, jossa hän pelaa Argentiinan paidassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)