Lentopallon maajoukkue hakee menestystä EM-kisoista

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 30.08.2017

Miesten lentopallomaajoukkue osallistuu jo kuudetta kertaa peräkkäin lentopallon EM-kisojen lopputurnaukseen.

Lentopallon EM-kisat pelataan jälleen Puolassa. EM-kisat pelataan nyt jo kolmannen kerran Puolassa.Puola on innokas lentopallomaa. Puola järjesti myös lajin MM-turnauksen vuonna 2014.

Suomi pelasi EM-kisoissa alkulohkossa, jonka muut maat oliavat Puola, Serbia ja Viro. Lohko oli kova. Puola on hallitseva maailmanmestari.

Suomi hävisi Puolalle ja Serbialle, mutta voitti Viron. Suomi pääsi jatkoon. Seuraavaksi Suomi kohtaa Bulgarian. Ottelun voittaja menee kahdeksan parhaan joukkoon.

Turnaus huipentuu sunnuntaina 3. syyskuuta. Silloin pelataan mitalipelit Puolan pääkaupungissa Varsovassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste