Ranska voitti Euroopan mestaruuden ensi kertaa kisojen historiassa. Slovenia sai hopeaa. Pronssiottelussa Italia kaatoi isäntämaan Bulgarian.
Suomi sai turnauksesta paikan Euroopan olympiakarsintaan. Karsinta on ensi vuoden tammikuussa Berliinissä. Muut karsintaan osallistuvat maat ovat Saksa, Venäjä, Serbia, Puola, Bulgaria, Ranska ja Belgia.
Suomi ei ole koskaan pelannut olympiakisoissa. Olympialaiset järjestetään kesällä 2016 Brasilian Rio de Janeirossa. Suomen joukkueen paras pelaaja oli kokenut Urpo Sivula.
