Leijonat pelaa välierässä

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 17.02.2022

Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue eli Leijonat on selviytynyt olympiaturnauksen välieriin. Leijonat kohtaa välierässä Slovakian.

Leijonat taistelee Pekingin talviolympialaisissa mitaleista. Leijonat kohtasi keskiviikkona puolivälierässä Sveitsin. Suomi voitti ottelun 4–1.

Leijonat kohtaa välierässä Slovakian. Suomen ja Slovakian välinen ottelu alkaa varhain perjantaiaamuna Suomen aikaa. Voit katsoa ottelun suorana TV5-kanavalta. Ottelu alkaa aamulla kello 6.10.

Toisessa välierässä kohtaavat Ruotsi ja Venäjä. Ottelu pelataan perjantaina iltapäivällä.

Välierien voittajat pääsevät loppuotteluun. Häviäjät pelaavat pronssimitalista.

Jääkiekon olympiaturnauksen pronssiottelu on lauantaina 19. helmikuuta kello 15.10. Loppuottelu on sunnuntaina 20. helmikuuta aikaisin aamulla kello 6.10.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste