Leijonat taistelee Pekingin talviolympialaisissa mitaleista. Leijonat kohtasi keskiviikkona puolivälierässä Sveitsin. Suomi voitti ottelun 4–1.
Leijonat kohtaa välierässä Slovakian. Suomen ja Slovakian välinen ottelu alkaa varhain perjantaiaamuna Suomen aikaa. Voit katsoa ottelun suorana TV5-kanavalta. Ottelu alkaa aamulla kello 6.10.
Toisessa välierässä kohtaavat Ruotsi ja Venäjä. Ottelu pelataan perjantaina iltapäivällä.
Välierien voittajat pääsevät loppuotteluun. Häviäjät pelaavat pronssimitalista.
Jääkiekon olympiaturnauksen pronssiottelu on lauantaina 19. helmikuuta kello 15.10. Loppuottelu on sunnuntaina 20. helmikuuta aikaisin aamulla kello 6.10.
