Leijonat mitalipeleihin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 20.05.2016

Suomen jääkiekkomaajoukkue taistelee jälleen mitaleista. Leijonat selviytyi välieriin jääkiekon MM-kisoissa.

Suomi on selviytynyt neljän parhaan maan joukkoon jääkiekon MM-kisoissa. Suomi voitti torstaina puolivälierässä Tanskan 5–1.

Suomi kohtaa välierässä kisojen isäntämaan Venäjän. Toisessa välierässä ovat vastakkain Kanada ja Yhdysvallat. Välierien voittajat pääsevät loppuotteluun, häviäjät pelaavat pronssimitalista.

Jääkiekon MM-kisat järjestetään Venäjällä. Välierät ja loppuottelut pelataan Venäjän pääkaupungissa Moskovassa.

Leijonien välieräottelu nähdään MTV3-kanavalla lauantaina kello 16.15. Pronssiottelu pelataan sunnuntaina 22.5. kello 16.15. Loppuottelu on sunnuntaina kello 20.45.

 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste