Mikko Koivu (vasemmalla), Esa Lindell, Ville Pokka, Leo Komarov ja Mikael Granlund juhlivat Leijonien voittoa torstaina.

Leijonat mitalipeleihin

Suomen jääkiekkomaajoukkue taistelee jälleen mitaleista. Leijonat selviytyi välieriin jääkiekon MM-kisoissa.

Suomi on selviytynyt neljän parhaan maan joukkoon jääkiekon MM-kisoissa. Suomi voitti torstaina puolivälierässä Tanskan 5–1.

Suomi kohtaa välierässä kisojen isäntämaan Venäjän. Toisessa välierässä ovat vastakkain Kanada ja Yhdysvallat. Välierien voittajat pääsevät loppuotteluun, häviäjät pelaavat pronssimitalista.

Jääkiekon MM-kisat järjestetään Venäjällä. Välierät ja loppuottelut pelataan Venäjän pääkaupungissa Moskovassa.

Leijonien välieräottelu nähdään MTV3-kanavalla lauantaina kello 16.15. Pronssiottelu pelataan sunnuntaina 22.5. kello 16.15. Loppuottelu on sunnuntaina kello 20.45.

 

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.