Lauri Markkanen pelaa Chicago Bullsin joukkueessa.

Lauri Markkasen peli ei suju

Koripalloilija Lauri Markkasen kausi on alkanut huonosti.

Lauri Markkanen on pelannut Pohjois-Amerikan koripallosarjan eli NBA:n alkukauden huonosti. Suomalainen koripalloammattilainen on tehnyt vähemmän pisteitä kuin aiemmin. Hänen pelaamisensa on herättänyt huolta Chicago Bullsin joukkueessa.

Markkasen huono pelaaminen johtuu kylkivammasta, jonka hän sai syksyllä. Chicago Bulls hävisi monta ottelua putkeen. Tappioputki katkesi, kun joukkue voitti Detroitin kotonaan. Markkanen teki ottelussa pitkästä aikaa hyvin koreja.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste