Koripalloilija Lauri Markkanen sai tällä viikolla Helsinkiin vieraita Yhdysvalloista. Markkasen vieraiksi saapuivat pelaajat Keyonte George ja Jaren Jackson Jr., päävalmentaja Will Hardy ja seuran omistaja Ryan Smith. Markkanen pelaa Utah Jazzin joukkueessa. Utah Jazz on NBA-seura. NBA on Yhdysvaltojen koripalloilun pääsarja ja ehkä maailman kovin koripallosarja.
Suomen miesten koripallomaajoukkue eli Susijengi pelaa perjantaina Islantia vastaan. Ottelu pelataan Espoon Metro-areenalla. Markkasen vieraat tuleva katsomaan ottelua.
Markkanen kirjoitti Utah Jazzin omistajan Ryan Smithin kuvaan kommentin:
Mahtavaa saada teidät tänne. Tästä tulee hauskaa!
Ryan Smith omistaa myös jääkiekkoseura Utah Mammothin. Utah Mammoth pelaa Pohjois-Amerikan jääkiekon ammattilaisliigassa NHL:ssä.
Susijengin MM-karsinnat alkavat 27.8. Suomi pelaa silloin Ruotsia vastaan.
