Kuusamolainen lähtee olympialaisiin rennolla asenteella

Teksti: lähde IS
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 27.01.2014

Lumilautailija Enni Rukajärvi on Kuusamon toivo olympialaisissa.

Enni Rukajärvi osallistuu slopestyleen ja lumikouruun talviolympialaisissa. Rukajärvi on yksi Suomen joukkueen suurimmista mitalitoivoista. Hän itse suhtautuu ennakko-odotuksiin rauhallisesti.

– Harjoitukset ovat sujuneet hyvin. Olen päässyt mäkeen kuudesti viikossa. Harjoittelen yleensä iltaisin. Usein menen rinteeseen kolmelta iltapäivällä ja palaan sieltä iltaseitsemältä, Rukajärvi kertoo. – Mua ei haittaa vaikka olosuhteet eivät ole täydelliset. Tärkeintä on, että mulla on kivat laskukaverit, joiden seurassa viihdyn. Tykkään laskea!

Rukajärven harjoitusaikaan kuuluu paljon matkustamista. Viime vuonna matkapäiviä kertyi 200. – Matkustaminen on raskasta. Kun olympialaiset ovat ohi, pääsen onneksi taas laskemaan vain omaksi ilokseni. 

Sotšin talviolympialaiset alkavat  7. helmikuuta.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste