Enni Rukajärvi osallistuu slopestyleen ja lumikouruun talviolympialaisissa. Rukajärvi on yksi Suomen joukkueen suurimmista mitalitoivoista. Hän itse suhtautuu ennakko-odotuksiin rauhallisesti.
– Harjoitukset ovat sujuneet hyvin. Olen päässyt mäkeen kuudesti viikossa. Harjoittelen yleensä iltaisin. Usein menen rinteeseen kolmelta iltapäivällä ja palaan sieltä iltaseitsemältä, Rukajärvi kertoo. – Mua ei haittaa vaikka olosuhteet eivät ole täydelliset. Tärkeintä on, että mulla on kivat laskukaverit, joiden seurassa viihdyn. Tykkään laskea!
Rukajärven harjoitusaikaan kuuluu paljon matkustamista. Viime vuonna matkapäiviä kertyi 200. – Matkustaminen on raskasta. Kun olympialaiset ovat ohi, pääsen onneksi taas laskemaan vain omaksi ilokseni. 
Sotšin talviolympialaiset alkavat 7. helmikuuta.
