Kuka voittaa Valioliigan?

Teksti: Ella Airaksinen
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.08.2019

Englannin parhaan Valioliigan kausi on käynnissä. Kuka voittaa mestaruuden?

Valioliigassa on 20 joukkuetta. Kaikki joukkueet pelaavat vastakkain kaksi kertaa kauden aikana.

Viime kauden mestaruuden voitti Manchester City. Liverpool tuli toiseksi. Man City on myös tämän kauden voittajasuosikki.

Suomalainen hyökkääjä Teemu Pukki pelaa Norwichissa. Pukin joukkue ei silti todennäköisesti pärjää erityisen hyvin. Joukkue saa taistella, jos se haluaa pysyä Valioliigassa myös ensi kaudella.

Lähde HS

Yksi kommentti artikkeliin ”Kuka voittaa Valioliigan?”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste