Kesätauko oli lyhyt, koska Valioliiga oli tauolla keväällä. Tauko johtui koronaviruksesta. Tavallisesti Valioliigan uusi kausi alkaa elokuun alussa.
Valioliigan ottelut pelataan ainakin syksyllä tyhjille katsomoille. Otteluissa ei haluta levittää koronavirusta eikä aiheuttaa vaaraa katsojille, pelaajille ja henkilökunnalle.
Tutut voittajasuosikit
Valioliigan kärjessä on tuttuja suosikkeja. Liverpool voitti mestaruuden viime kaudella. Se kuuluu edelleen liigan parhaisiin seuroihin.
Helsingin Sanomat veikkaa kuitenkin, että mestaruuden vie ensi vuonna Manchester City. Myös liigan kolmanneksi paras joukkue tulee Manchesterista. Se on Manchester United.
Kolmen suuren suosikkiseuran takana on monta hyvää joukkuetta. Suurin osa niistä on vanhoja tuttuja.
Lontoolainen Arsenal on varmasti kova joukkue myös tänä vuonna. Samoin pääkaupunki Lontoosta tulee Chelsea. Joukkue kamppailee liigan kärkisijoista. Leicester City ja Tottenham voivat yllättää, jos joukkueet onnistuvat erinomaisesti.
Lähde HS
Liverpool varmasti voitti mestaruuden uudelleen!