Koponen ja Venäjän Jevgeni Voronov taistelivat sunnuntaina ankarasti. Suomi voitti.

Koponen ja Venäjän Jevgeni Voronov taistelivat sunnuntaina ankarasti. Suomi voitti.

Koripallojoukkue menestyy

Suomen miesten koripallon maajoukkue eli Susijengi menestyy häikäisevän hienosti.

Suomen miesten koripallomaajoukkue pelaa hyviä EM-kisoja. Suomen koripallon maajoukkue eli “Susijengi” pelaa parhaillaan kaikkien aikojen EM-kisoja. Koripallojoukkue on pelannut kisoissa tähän mennessä viisi ottelua, joista se on voittanut neljä. Suomi on kaatanut kovia maita, kuten Turkin, Venäjän ja Ruotsin. Maanantaina Susijengi voitti Kreikan

Koripallo on maailman suosituimpia palloilulajeja heti jalkapallon ja lentopallon jälkeen. Suomen joukkueen tähtipelaajat Hanno Möttölä ja Petteri Koponen kehuvat ryhmää.

– Meillä on uskomaton joukkue, jolla on mahdollisuudet vaikka mihin. Joukkuepelimme on hyvin vahvaa.

Suomi on jo selviytynyt kisoissa 12 parhaan joukkoon. Jatkosarjassa Suomea vastaan tulevat Espanja ja Slovenia. Suomen joukkuetta valmentaa Henrik Dettmann.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste