Kimi Räikkösen viimeinen kausi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.09.2021

Formulakuski Kimi Räikkönen lopettaa uransa.

Kimi Räikkönen kertoi syyskuun alussa, että tämä on hänen viimeinen kautensa Formula 1 -sarjassa.

Kimi Räikkönen on kilpaillut F1-sarjassa vuodesta 2001 lähtien. Räikkönen on 41-vuotias. Hän on Alfa Romeo -tallin kuljettaja.

F1-sarjassa on tällä kaudella jäljellä vielä kahdeksan osakilpailua. Kimi Räikkönen voitti F1-sarjan maailmanmestaruuden vuonna 2007. Hän ajoi silloin Ferrari-tallin kuskina.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste