Kimi Räikkönen ja kasvomaski.

Kimi Räikkönen jatkaa F1-sarjassa

Kimi Räikkönen aikoo jatkaa Formula ykkösissä myös ensi vuonna. Räikkönen on F1-sarjassa jo ikämies.

Kimi Räikkönen aikoo jatkaa F1-sarjan kuljettajana myös ensi kaudella. Sveitsiläisen lehden tietojen mukaan Räikkönen on tehnyt sopimuksen Alfa Romeon kanssa vuodesta 2021.

Kimi Räikkönen täyttää 17. lokakuuta 41 vuotta. Hän voitti F1-sarjan mestaruuden vuonna 2007. Kimi Räikkönen on F1-sarjan sijalla 16. Hänellä on 2 pistettä.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste