Kimi on nyt onnellinen mies

Teksti: Lähteet HS, STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 06.05.2015

Formulakuski Kimi Räikkönen uskoo, että kaudesta tulee edellistä parempi. Kimi palasi Bahrainissa palkintosijalle.

Räikkönen oli noussut palkintopallille edellisen kerran puolitoista vuotta aiemmin. Nyt Räikkönen oli Bahrainissa toinen.

– En ole koskaan tyytyväinen kakkostilaan. Olen kuitenkin iloinen kehityksestä. Olemme parantaneet tahtia viime vuodesta. Olen varma, että voitamme kilpailuja ennen kauden loppua.

Räikkönen sijoittui viime kaudella kuljettajien MM-sarjassa 12. sijalle. Se oli romahdus entiselle maailmanmestarille. Räikkösen halua jatkaa formuloissa epäiltiin silloin. Italialaisen moottori- urheilulehden La Gazzettan mukaan Räikkönen jatkaa uraansa vuoden 2018 loppuun.

Räikkösen elämä on muuttunut parin viime vuoden aikana paljon. 35-vuotias formulatähti erosi Jenni Dahlmanista vuoden 2013 alussa. Nykyisin Räikkönen asuu avoliitossa Minna-Mari ”Minttu” Virtasen kanssa.

Räikkönen ja Virtanen saivat ensimmäisen lapsensa tämän vuoden tammikuussa. Pojan nimi on Robin. Pariskunta asuu Sveitsissä. Räikkösellä on kodit myös Suomessa Porkkalan- niemessä ja Kaskisaaressa.

– Robin on maailman hienoin asia. Isyys on kuitenkin minulle vielä niin uusi juttu, että en ole ehkä sitä vielä aivan tajunnut. Eiköhän tästä tule paljon uusia ilonaiheita elämään, kun poika tuosta kasvaa, Räikkönen mietti Helsingin Sanomissa maaliskuussa.

Räikkönen ei toivo pojastaan kilpa-autoilijaa.

– Kunhan on onnellinen ja tekee, mitä itse haluaa. Se on tärkeintä.

Espanjan osakilpailu ajetaan 10.5.

Yksi kommentti artikkeliin ”Kimi on nyt onnellinen mies”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)