Kiira Korpi onnistui erinomaisesti EM-kisoissa.

Kiira Korpi onnistui erinomaisesti EM-kisoissa.

Kiira Korpi voitti hopeaa

Taitoluistelija Kiira Korpi on matkalla maailmanmestaruuskisoihin.

Kiira Korpi voitti viime lauantaina taitoluistelun Euroopan mestaruuskisoissa hopeaa. Vain Italian kokenut Carolina Kostner luisteli häntä paremmin.

Korpi keskittyy nyt jo seuraaviin kisoihin. 9.–12. helmikuuta Vantaalla luistellaan Pohjoismaiden mestaruudesta. Sen jälkeen on vuorossa kauden pääkilpailu, MM-kisat. Ne järjestetään maalis-huhtikuun vaihteessa Ranskassa.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste