Korpi ei päässyt mukaan viimeisiin MM-kisoihin, koska hänen jalkansa oli kipeä. Korven kehoon oli myös päässyt muodostumaan lihasepätasapainoa. Koko hänen lantionsa oli ikään kuin kiertyneessä asennossa.
Nyt vaiva on hoidossa.
– Minulla on hyvä tuntuma jäähän ja parempi tasapaino. En käytä luisteluun niin paljon voimaa kuin aiemmin.
23-vuotias Korpi arvelee, että lihasepätasapaino johtuu rajun lajin rasituksista. Voimakkaat hypyt ja piruetit vaikuttavat kehoon, varsinkin kun niitä toistaa harjoituksissa tuhansia kertoja samaan suuntaan.
– Tasapainon korjaaminen tuo parhaassa tapauksessa jopa lisävuosia kilpailu-uralleni. Korven kilpailukausi alkaa tänä syksynä 4.–7. lokakuuta Espoon Finlandia Trophyssä. Ensi talvena, vuoden 2013 puolella, on luvassa kahdet arvokisat. EM-kisat järjestetään tammikuussa Kroatian Zagrebissa ja MM-kisat maaliskuussa Kanadan Torontossa.
Korpi uskoo omiin kilpailuohjelmiinsa. Hän aikoo kilpailla niiden avulla tasaväkisesti maailman huippuja vastaan.

Kiira korpi on paras!!!!!!!!!!