Kiira Korpi luistelee uransa parasta kautta. 24-vuotias taitoluistelija pääsi ainoana eurooppalaisena mukaan GP-finaaliin. Finaali on joulukuussa.

Kiira Korpi luistelee uransa parasta kautta. 24-vuotias taitoluistelija pääsi ainoana eurooppalaisena mukaan GP-finaaliin. Finaali on joulukuussa.

Kiira Korpi Grand Prix -sarjan päätöskilpailuun

Korpi on ensimmäinen suomalainen taitoluistelija, jonka taidot riittävät GP-sarjan finaaliin.

Kiira Korpi on mukana joulukuussa taitoluistelun GP-sarjan finaalissa eli loppukilpailussa. Finaalikisa luistellaan 6.–9.12. Venäjän Sotšissa. Samassa kaupungissa järjestetään vuonna 2014 talviolympialaiset. Ne ovat Korven uran päätavoite.

Korpi on ensimmäinen suomalainen taitoluistelija, jonka taidot riittävät GP-sarjan finaaliin. Korven mukaan hänellä ei ole tulostavoitetta, mutta hän kuitenkin yrittää parantaa suoritustaan. Korpi on tällä hetkellä maailman viidenneksi paras taitoluistelija.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste