Kiekkomestaruus Ouluun

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.04.2015

Oulun Kärpät on jääkiekon Suomen mestari.

Kärpät vei mestaruuden viime lauantaina kotikentällään Raksilassa. Kärpät kaatoi loppuottelusarjan seitsemännessä pelissä Tampereen Tapparan.

Kärpät voitti mestaruuden myös viime vuonna. Oululaisjoukkue on hallinnut jääkiekon SM-liigaa 2000-luvulla. Kärpät on voittanut mestruuden tällä vuosituhannella jo seitsemän kertaa.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste