Ratakelaaja Toni Piispanen voitti MM-kisoissa kultaa ja hopeaa.

Kelaajat toivat kultaa

Suomen joukkue toi parayleisurheilun MM- kilpailuista kolme kultaa.

Suomalaiset ratakelaajat voittivat kolme kultamitalia MM-kisoista. Kultaa toivat Amanda Kotaja, Leo-Pekka Tähti ja Toni Piispanen.

Suomen joukkue sai kaikkiaan viisi mitalia. Tulos on kova. Ensi kesänä järjestetään Tokion paralympialaiset. Joukkue ja valmentajat ovat tyytyväisiä siihen, että tavoitteet saavutettiin.

Kisat järjestettiin Dubaissa. Kilpailut päättyivät 15. marraskuuta.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste