Kelaajat toivat kultaa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: SUL / Oliver Kremer
Uutinen julkaistu: 20.11.2019

Suomen joukkue toi parayleisurheilun MM- kilpailuista kolme kultaa.

Suomalaiset ratakelaajat voittivat kolme kultamitalia MM-kisoista. Kultaa toivat Amanda Kotaja, Leo-Pekka Tähti ja Toni Piispanen.

Suomen joukkue sai kaikkiaan viisi mitalia. Tulos on kova. Ensi kesänä järjestetään Tokion paralympialaiset. Joukkue ja valmentajat ovat tyytyväisiä siihen, että tavoitteet saavutettiin.

Kisat järjestettiin Dubaissa. Kilpailut päättyivät 15. marraskuuta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste